کاش بودی و با تو تمرین می کردیم عاشقی را . . .
 
 


اللهم عجل لولیک الفرج

کاش بودی و با تو تمرین می کردیم عاشقی را . . .

 :
آنان که به من  کردند ، مرا هوشیار کردند.
آنان که از من  کردند ، به من راه و رسم زندگی آموختند.
آنان که به من  کردند ، به من صبر و تحمل آموختند.
آنان که به من  کردند ، به من مهر و وفا و دوستی آموختند.
پس  :
به همه آنانی که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند ، خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا بفرما



امام زمان(عج)

نظرات شما عزیزان:

http://www.maktabozahra313.loxblog.com
ساعت17:45---7 ارديبهشت 1393
سلام واقعا از دست شما ناراحت هستم
یعنی واقعا براتون خیلی زحمت میشه ما رو لینک کنید...
چند هفته هست شما رو لینک کردم...
به خدا اینم یه کمک فرهنگی هست....یاعلی علیه السلام.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دلنوشته، ،
نویسنده : سربازان سایبری امام زمان
تاریخ : دو شنبه 25 فروردين 1393