از فلانی یاد بگیرید؛...
 
 


اللهم عجل لولیک الفرج

از فلانی یاد بگیرید؛...

ته صف بودم. به من آب نرسید.

بغل دستی‌ام لیوان آب را داد دستم.

گفت: من زیاد تشنه نیستم. نصفش را تو بخور

فرداش شوخی شوخی به بچه‌ها گفتم از فلانی یاد بگیرید؛...

دیروز نصف لیوانش را به من داد.

یکی گفت: لیوان‌ها همه‌اش نصفه بود. . . . 



امام زمان(عج)

نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت17:56---5 فروردين 1393
سلام.عید فاطمی شما مبارک.

واقعا وبلاگتون معنویتش بالا هست. خدا خیرتون بده

داداش اگه لطف کنید ما رو هم لینک کنید که ما هم بتونیم در نشر عناوین مختلف مذهبی بیشتر فعالیت کنیم ممنون میشیم.(maktabozahra313.loxblog.com)

و عنوان(ذاکرین313 هیئت مکتب الزهرا س-فارس-سروستان).

ما شما رو لینک کرده ایم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دلنوشته، ،
نویسنده : سربازان سایبری امام زمان
تاریخ : دو شنبه 4 فروردين 1393