چه کسانی به تروریست های سوریه آموزش نظامی می دهند؟
 
 


اللهم عجل لولیک الفرج

چه کسانی به تروریست های سوریه آموزش نظامی می دهند؟

به گزارش مصاف به نقل ازشیعه نیوز، در حالیکه آمریکا برای تجهیز شورشیان سوری به سلاح‌های سبک از طریق «سیا» آماده می‌شود، «چاک هیگل» وزیر دفاع آمریکا روز شنبه اعلام کرد که ارتش آمریکا به طور موقت در همسایگی اردن، جت‌های جنگنده و موشک‌های پاتریوت را بعد از پایان رزمایش مشترک با اردن در این کشور حفظ می‌کند.

دولت آمریکا چند روز پیش مدعی شد که دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه علیه مخالفان خود سلاح‌های شیمیایی به کار برده است و بعد از آن اعلام کرد که متعهد است که تا سلاح‌های سبک و انبار مهمات در اختیار تروریست‌های سوریه قرار دهد.

 آمریکا در حالی دولت اسد را به استفاده از سلاح‌های شیمیایی متهم کرده است که مسکو اعلام کرد که شواهد واشنگتن درباره این موضوع قانع کننده نیست.کاخ سفید تصمیم خود برای کمک به مخالفان سوری را روز پنجشنبه اعلام کرد.

«باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا تابستان گذشته اعلام کرد در صورتیکه دولت اسد با استفاده از سلاح‌های شیمیایی از خط قرمز آمریکا عبور کند، با واکنش آمریکا روبرو می‌شود.

براساس این گزارش، کاخ سفید هنوز تصمیمی برای ارسال سلاح‌های ضدتانک به سوریه نگرفته است و این در حالی است که «سیا» آماده می‌شود تا شبه‌نظامیان سوری را تجهیز به سلاح کند و به آنها آموزش دهد.

 «جان کری» وزیر خارجه آمریکا روز شنبه تصمیم رئیس‌جمهور برای ارسال سلاح به مخالفان سوری را فراتر از کمک‌های بشردوستانه دانست.

وی به «هوشیار زیباری» وزیر خارجه عراق گفت که استفاده از سلاح‌های شیمیایی و همچنین تهدیدهای دولت سوریه و عدم تعهد آنها به مذاکره، رسیدن به راه‌حل سیاسی را غیرقابل دسترس می‌کند.آمریکا حدود 5 هزار نظامی در اردن دارد اما قرار است در پایان رزمایش با اردن، این کشور را ترک کنند و طبق گفته‌های منابع نظامی، مسلح کردن شورشیان سوریه در ترکیه صورت می‌گیرد.

منبع: شیعه نیوز



امام زمان(عج)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار، ،
نویسنده : سربازان سایبری امام زمان
تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1392