چون ایران نباشد تن من مباد...-بسیار زیبا
 
 


اللهم عجل لولیک الفرج

چون ایران نباشد تن من مباد...-بسیار زیبا

 

 

بهش میگفتند بابای جنگ چون هم سنش زیاد بود هم زیاد تو جبهه بود حدود 60 سال سن داشت ولی سواد زیادی نداشت توی کلاسهای سواد آموزی جبهه شرکت میکرد استادش میگفت خوب بخاطر سن بالای اون بیشتر هم نمیشه انتظار داشت ولی غلط املایی زیاد داشت ولی چون ایران نباشد تن من مباد رو زیباتر از همه نوشت چون اولین شهید کلاس شد روحش شاد...

 

 

چون ایران نباشد تن من مباد...

 

 

 



امام زمان(عج)

نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت16:29---28 مهر 1392
سلام اخوی وبلاگ خوبی داری من صاحب وبلاگ "ظهوروضد شیطان پرستی" هستم ممنون که به وبلاگم سرزدی در ضمن اگه اشکال نداره لینکت کردم

yasin
ساعت11:48---26 مهر 1392
سلام وب سایت خوبی داری موفق باشی وقت داشتی به ماهم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: جملات و پیامک ها، ،
نویسنده : سربازان سایبری امام زمان
تاریخ : پنج شنبه 25 مهر 1392