کشف امروز غرب یا باور مسلمانان 1000 سال پیش؟(و هر چیز زنده ای را از آب قرار دادیم)
 
 


اللهم عجل لولیک الفرج

کشف امروز غرب یا باور مسلمانان 1000 سال پیش؟(و هر چیز زنده ای را از آب قرار دادیم)

از جمله عجایب آفرینش جانوری است که در بیابان زندگی می کند و دارای دو پای بلند است که همانند کانگورو به وسیله آنها پرش می کند. دم آن دارای دسته مویی است که مانند دم هواپیما در هنگام پرش در هوا می تواند به وسیله آن جهت خود را تغییر دهد. این جانور یک ویژگی بسیار عجیب دارد مانند جانوران دیگر دارای دستگاه گوارش و دستگاه گردش خون است و در آن مایعات فراوانی وجود دارد. اما این جانور در تمام دوران زندگیش حتی یک قطره آب هم نمی نوشد.
 

خداوند – سبحانه و تعالی– می فرماید :

 

و هر چیز زنده ای [اعم از انسان، حیوان و گیاه] را از آب آفریده ایم. آیا درباره  آفرینش کائنات نمی اندیشند و ایمان نمی آورند
( انبیاء : 30 )


آب یک عنصر اساسی برای هر موجود زنده ای است. مثلا 70 درصد وزن بدن انسان آب است. در حالی که این جانور در دوران حیاتش اصلا آب نمینوشد. بعضی از
 جانورشناسان این جانور را اهلی کردند و آن را در مزارعی پرورش دادند و خواستند آن را وادار به نوشیدن آب کنند اما موفق نشدند.

 پس آب بدن این جانور از کجا تأمین می شود؟

جالب اینکه در همه بافتهای بدن آن مایعات وجود دارند. اخیرا به این نتیجه رسیدند که این جانور در دستگاه گوارش خود از اکسیژن و هیدروژن آب تولید میکند که این کار نیاز به دستگاه های بسیار پیچیده ای دارد. 
پس این
 جانور که در بیابان ها زندگی می کنداکسیژن را از هوا می گیرد و هیدروژن مورد نیاز را نیز از بعضی دانه های خشکی که می خورد تأمین میکند آنگاه به وسیله دستگاه گوارش از ترکیب آنها آب تولید کرده تا به ادامه حیات او کمک کند.

موش صحرایی

 

 آیا فکر نمی کنید که بیهوده آفریده نشده ایم پس بیاندیش و تامل کن که به خدا خدا زیباتر است





امام زمان(عج)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مقالات، ،
نویسنده : سربازان سایبری امام زمان
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392